Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Jak zniszczyć biznes, czyli najczęściej popełniane błędy marketingowe
Media i badanie rynku

Jak zniszczyć biznes, czyli najczęściej popełniane błędy marketingowe

Marketing to dziedzina bardzo znana, przez niektórych lubiana, inni się z niej śmieją. Trzeba jednak przyznać jedno – potrafi zdziałać cuda lub zniszczyć nawet najlepiej hulający interes. W marketingu zawarte jest nie tylko drukowanie ulotek, czy przeprowadzanie ankiet na rynku. To coś więcej – c

Internetowe programy partnerskie
Media i badanie rynku

Internetowe programy partnerskie

Przyszło nam żyć w konsumpcyjnym świecie. Liczy się pieniądz, a wszystko poza nim jest sprawą drugorzędną. Media promują wciąż nowe to rzeczy, każdy ma być piękny, zadbany. Dobrze, aby był zdrowy, ale jeśli nie, to powinien mieć pieniądze. Wszak one pomogą we wszystkim. Nie tylko spełnią nasze za

Facebook – potencjał i reklama
Media i badanie rynku

Facebook – potencjał i reklama

Facebook w biznesie można wykorzystać na kilka sposobów, jednym z nim jest reklama – dostępne są różne jej formy. Umieszczona na tym popularnym portalu społecznościowych z pewnością dotrze do grona potencjalnych klientów. Co ważne, możesz dokładnie zaprogramować grupę docelową – płeć, wiek, zaint

Lider to podstawa
Media i badanie rynku

Lider to podstawa

Nie ma dobrej drużyny piłkarskiej bez trenera, nie ma zespołu muzycznego bez osoby decydującej, nie ma kółka matematycznego bez zaangażowanego nauczyciela, wreszcie nie ma dobrze prosperującej firmy bez lidera. Lider to bardzo ważna jednostka w każdej firmie, która ma ambicje, by odnieść w krótki

Newslettery – hit czy kit?
Media i badanie rynku

Newslettery – hit czy kit?

Nieraz wchodząc na maila zalewa Cię fala wiadomości. Jedne są bardziej, inne dużo mniej przydatne. Niektóre pochodzą ze sklepów, w których ostatnio robiłeś zakupy, z banku, w którym masz konto, czy też z firm, które chcą nawiązać z Tobą współpracę. Czy masowe wysyłanie do klientów newsletterów p

Intuicja, nie tylko kobiety ją mają
Media i badanie rynku

Intuicja, nie tylko kobiety ją mają

Z pewnością nieraz słyszałeś o cudownej kobiecej intuicji. O magicznej sile, która podpowiada kobietom w wielu kwestiach i ważnych życiowych decyzjach. Być może nieraz ironicznie się uśmiechnąłeś na wieść, że ktoś czegoś nie zrobił lub też zrobił, ponieważ tak podpowiadała mu intuicja. Ale to pra

Inni – nie patrz na nich!
Media i badanie rynku

Inni – nie patrz na nich!

Często porównujemy się do innych, to nasza główna wada. Sąsiad ma nowy samochód, a ja stary. Kolega kupił mieszkania, ja mieszkam w starym po dziadkach. Jola schudła 15 kg, ja tylko 5 kg. Nie potrafimy docenić tego co mamy, cieszyć się z tego. Porównywanie się do kogoś blokuje nas w rozwoju, nie

Najbardziej rozpoznawalny napój na świecie
Media i badanie rynku

Najbardziej rozpoznawalny napój na świecie

Wraz z pojawieniem się Coca-Coli ten gazowany napój szybko stał się obiektem westchnień dzieci i dorosłych. Tradycja picia Coca-Coli przetrwała do dziś. Co więcej, logo tej firmy rozpoznawane jest na całym świecie. Aż trudno uwierzyć, że ten napój ma już ponad 100 lat. Logo Coca-Coli można zal

Jakość marki Audi
Media i badanie rynku

Jakość marki Audi

Audi to jedna z najpopularniejszych marek samochodowych. Wiele osób wybiera samochody sygnowane tą marką, ponieważ uchodzą one za niezwykle komfortowe. Audi uchodzi również za markę, w której liczy się jakość. Nic zatem dziwnego, że właściciele firmy dążyli do tego, żeby najważniejsze wartości

Shell – najbardziej rozpoznawalna muszelka
Media i badanie rynku

Shell – najbardziej rozpoznawalna muszelka

Logo Shell od zawsze nawiązuje do charakterystycznej muszelki. Warto jednak wspomnieć, że pierwsze projekty znacząco odbiegały wizualnie od tych, które znamy obecnie. Pierwsze logo zaprojektowane zostało w 1900 roku. Wówczas muszelka wykonana było w czarno-białej tonacji. W takiej tonacji logo

Jak zmieniało się logo Pepsi?
Media i badanie rynku

Jak zmieniało się logo Pepsi?

Prawdopodobnie żadna firma na świecie nie wprowadziła tyle zmian w logo, co Pepsi. Zmiany są zauważalne już na samym początku. Pierwsze logo powstało jeszcze w XIX wieku. Wówczas stanowiło nazwę firmy napisaną czerwoną czcionką. Na przestrzeni kilkudziesięciu lat, Pepsi jedynie nieznacznie zmien

Najsłynniejsze klocki na świecie
Media i badanie rynku

Najsłynniejsze klocki na świecie

Posiadanie klocków Lego to marzenie niemal każdego dziecka. Klocki Lego mają długą historię. Od samego początku zadaniem założycieli firmy było dostarczenie zabawy. Taką funkcję spełniają te klocki aż do dziś. Obecnie dzieci mogą wybrać najróżniejsze zestawy, których zadaniem jest pobudzenie fant